Hotellet på egnahemsvägen

Idag på förmiddagen checka jag in på hotellet på egnahemsvägen. ;) Det är ett stort och fint hotell inte särsklit dyrt men en får jobba istället, typ som att hjälpa till med maten, bädda sängar etc.. ;) Men man får galet god mat iaf. Och de är varmt och skönt ca 25grader i hela huset. Hihi.. Ett litet minus kan vara sängen jag får sova i, en soffa. Fast en natt ska jag väl överleva.. Kommer troligen ha en katt brevod mig också så jag har nån att krama då min man inte checkade in här inatt.. En liten guidead tur på nedreplan;



En del av köket



Skinkan stod på kokning när jag checkade in..



Här tillbringas en del tid.. :P




Nedre Toaletten



Detta är då rummet jag hyrt. :P



Nu firar vi jul!!

Jag och E startade julaftonens morgon med att åka två varv uppe på elljuspåret. Bara 21minus, men vi blev varma i kläderna rätt fort.. Så jag var helt slut efter två varv så orkade inte åka mer.. :P

Inlägg började jag skriva den 23, men då mitt internet är kasst så kommer de inte upp fören nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0