Julbord på IKEA

Ja idag blev de till att käka julbord på IKEA de var jag, syster och Dennis som åkte dit.. Det var helt okey för 79kr skinkan var dock ingen höjdare för garneringen eller hur de nu stavas samkade pepparkaka!!! Hallå skinka ska smaka skinka! Inte pepparkaka!! Men de andra var gott, åhh prinskorvarna var ljuvligt goda.. haha.. Så mätt blev jag ju iaf, ingen dessert tpg jag heller.. Duktig jag är.. Tss.. Kan ju bero på att de inte fanns nån jag tyckte om..




Idag tog jag även helg, så gött att vara ledig i fyra dagar!! Fast jag ska inte sova länge även om jag vill de för imorgon ska jag upp i tid för att besöka gymmet, på lördag ska vi baka julgodis hela dagen men på söndag då ska jag ta och sova tills jag vaknar, då vaknar jag la sju eller nått bara för de.. Haha.. Men iaf gött att vila hjärnan lite från alla mattetal, även om jag gillart! Vi är ju så bra våran grupp haha.. Blir nog dock att skriva rent anteckningarna under helgen så de är gjort är bara en föreläsning kvar nu sen är denna terminen slut.... Helt galet!!

Några avsnitt Mentalist får de bli nu!!


Kommentarer
Postat av: t

god morgon god morgon! :)

Tittar in en liten sväng på din blog hihi ;) HÄnder det något skoj nu till helgen då?

Kramar :)

2010-12-10 @ 08:40:18
URL: http://teresevardag.blogg.se/
Postat av: amanda ~ annasdotter

haha jahaja, dåå är jag med (a) metalist är ju så jävla bra! :D

2010-12-10 @ 15:59:43
URL: http://annasdotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0