Kallt igen..

Brr vaknar upp av att solen skiner men kollar på termometern och den visar 17 minus brr..

Idag hade jag planerat att inte göra ett skit men de funkar ju aldrig haha.. Blir kanske att åka till ed och bowla ikväll med lite folk. :) Blir väl trolgen en sväng till affären med som vanligt haha..

Igår var jag ju hos frissan Lovisa, och jag är galet nöjd och de känns så bra att gjort en förändring. När jag var klar där åkte jag till bengtsfors så blev de att jag hamna hos cia så satt där å tjata nån timme och drack kaffe. Sen åkte vi in till bengtsfors så shoppa vi loss på lite berlocker till våra pandora armband, haha..

Nu får vi se va dagen har att erbjuda. Jag mår förövrigt riktigt bra och bara njuter av varje dag här hemma hos hjärtat... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0