Man ska inte vara ute nu..

Åh så gött, nu sitter jag i soffan med en filt runt mig och datorn i knät. Så nu fryser jag inte iaf.. Har inte varit hemma så länge, då jag ju varit ute på tur idag.. Jag hitta en del blev visst tre julklappar till fast att jag var klar.. Haha.. Sen blev de visst ett par leggings och några troser till mig.. Oppps.. Haha.. Men fick belöna mig själv då jag fick godkänt på fältstudien ju haha..

Det har iaf varit en rolig dag, dock jäkligt kall.. Frysre ju röven av sig när man går ut sen tar bilen hundra år på sig att bli varm. Illa illa..

Så idag blir de inte mycket mer gjort än att sitta här i soffan och mysa.. Härligt härligt..

Imorgon blir de fullfart igen då jag ska hem till mamma och hjälpa henne. Så blir de självklart att spela bingolotto imorgon kväll.. Mys!!! Imorgon sover jag hemma hos mor och far så en vaknar upp där på julafton, för sover man här hemma hos mig och T sover en ju så jäkla länge haha.. Ska bli mysigt att sova med Hd imorgon, hihi.. Om han nu vill sova i soffan med mig de vet man ju aldrig..

Påtal om HD så är han verkligen en vinterhataare, går helst inte ut, men när de trycker på går han bara ut och gör sina behov sen kommer han in fortare än fortast. Så han är lite haalv galen inne nu kan jag lugnt säga,.. Haha.. Men han är för go..  Vi myste lite i soffan i förmiddags.


Här leker vi.. Björnen!! <3


Kommentarer
Postat av: Charlotte

God Jul :) Kramar och grattis till tentan.

2010-12-23 @ 16:50:34
URL: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0