Söndag igen..

Så var de söndag igen och tv4 visar dessa jäkla beck filmer som man redan sett tusen gånger!! Får nog ta och kolla på några mentalist avsnitt innan jag ska sova.. Idag har jag varit hos syster nästa hela dagen 10.30-16 typ.. Jag och Dennis bakad, skräll haha,. idag blev de saffransmuffins, dem såg riktigt goda ut, jag gillar inte saffran så jag bara bakde och var glad haha.. Syster gilla dem iaf, även Dennis och Glenn godkännde dem så de var ju bra.. haha.. Jag lagade även maten där idag blev currykyckling med ris. Maten fick också godkännt av både syster och E.. Alltid lika kul att båda laga mat och baka när de uppskattas och blir bra.. Så jag säger de igen hemmafru skulle vara mitt yrke haha..

Nästa lördag ska jag och syster baka massor av julgodis.. Letat upp recepten på allt vi ska baka.. Fasiken va skoj de ska bli!! tror de är typ tredje året som vi ska göra julgodis ihop.. Iår blir de väl mest jag som får stå och röra, fast nu när jag tänker efter brukar de vara jag haha.. Men syster börjar ju bli så tjock nu haha.. Så hon får sitta ner.. tss..

Har varit så duktig och fixat matlåda till i morgon med, lax med ris.. Går 9-15 imorgon, har två föreläsningar så kommer vara lagom go i huvudet imorgon eftremiddag.. Ska även stanna kvar och planera fältstudien med Sofia imorgon som vi ska ut och göra på tisdag.. Kommer bli en lång dag i morgon.. Fast nu har jag varit ledig fre-sön så är väl på tiden att börja använda huvudet igen.. haha..

Nee nu får de bli några mentalist avsnitt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0