tjopptjopp

Inte blivit så mycket skrivande här nu men har ju firat jul.. Som alla andra typ.. :p

Jag är mycket nöjd med årets jul, fick helt otroligt mycket julklappar så vet kanppt hälften av de jag fått haha. Men de jag kommer ihåg just nu är 5st berlocker/stopp till pandora armbandet, ed hardy parfym, orange klocka, fyra änglatallrikar, jätte fina gariner, underställ, 3st leggings, 2st knäsockar, säsong 1-2 av sjunde himlen, säsong 3 av DHW säsong 1 av one tree hill, säsong 2 av greays anatomy, dag-otto och hans vänner, träningslinne, troser, sockar, örhängen, sliverhalsband, mascara, ljuslycktor, duk, scahmpoo och balsam, parfym, hårtork, myjukisdress, långkofta, grytvante, grytlapp,  hm ja de är vad jag kommer ihåg som ni ser är de en hel massa saker men jag har troligen glömt nått.. Haha

Igår var jag chafför till ed mer om de orkar jag inte skriva var inte hemma fören 3.30.. puh.. Nu får de dröja ett tag till nästa gång. Haha..

Idag har vi en slappar dag jag va till bengtsforst i förrmiddags så sugen på kina mat.. men så har dem bytt ägar lr nått för var inte lika gott som vanligt.. Men men... Nu bakar jag bullar till min man.. Dubbel sats denna gång haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0