Vad har hänt idag då....

Fullt upp som vanligt denna veckan.. Starta med att vi träffades jag, lisa, sissel och sofia på pedagogen dr vi gjorde klart vår fältstudie uppgift.. Vi satt från 9-15 så var rätt seg när jag kom hem så fick bli en powernap på 40min. Efter de kände jag mig lite mer levande.
Då var de dags att göra sig klar för att gå bort till sofia som bjöd på middag.. Det var så gott de hon hade lagat, vet inte hur de kunde hända men jag glömde ta kort på maten :/ Men de var iaf grönskaer/rotfrukter som var gjorde i ugn de var bla, potatis, morötter, brocolli, rödbetor med mera, som serverades med lax som låg på typ en spenat bädd täckt av creamfreach och ost. Detta var otroligt gott och jag käka upp allt och var så stolt att jag tex käka spenat men fasiken de var ju gott.. Hihi.. Lisa hade köpt med sig vitt vin men nee de dricker ju inte jag så jag tog julmust haha.. Fast Lisa fick allt i mig en 10klunkar kanske så ja de är bara att pina i sig vin några gånger så ska väl jag med snart tycka de är gott... Haha.. Till dessert blev de glass med fruktsallad och en hel massa strössel i allades former..



Hur söta glasstallrikar som helst.. :)

Sen blev de att tjöta lite, spela lite spel.. Jag drog mig hemmåt vid 21 tiden. Gillar ju inte att gå ute när de är mörkt. Även om de bara är en 10min promenad..

Men sammanfattningen av denna dagen blir att jag haft en kanon dag med dessa härliga tjejer!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0