Men orka med mera snö!!!!

Alltså jag dör på att de ska snöa hela tiden.. Jag pallar inte med kyla och snö mera. Jag vill ha sol och värme. Snälla.. :)

Det är redan torsdag idag var tar veckorna vägen allt går i turbo fart. Hela mitt liv går i turbofart känns de som.. Så i helgen blir de en lugn helg med en massa OS och film måste dock städa men tänkte göra de i morgon när jag kommer hem så är de gjort. Ska passa dennis lördag morgon med men de är bara mellan 10-12 typ.. Så har varit och handlat idag plus hyrt tre filmer så nu ska jag ta en lugn HEMMAhelg för första gången detta året tror jag haha.. Inte för att jag inte gillar att åka till hjärtat varje helg som jag gjort men som pappa sa så blir de en stress för mig som jag kanske inte känner av direkt lixom.. Så lyssnar på pappa förengångs skull haha..
Sen efter helgen så drar de på igen i 110 haha.. då syster åker till åre på lördag så flyttar jag in hos killarna halalkic :) Kommer nog bli skoj haha.. E åker till stockholm ons-tors med så då blir de bara jag och dennis sen åker vi hem till mormor och morfar på fredagen.. Efter de så börjar min vfu i två veckor alltså v9-10 och då går de också i 110 haha.. Fast jag gillart!!

Idag var jag iväg och träna för första gången sedan operationen.. Faan va de kändes att de va ett tag sedan, plus att jag egentligen inte hade någon motivation men jag kom iväg iaf och nu känns de jätte skönt så nu ska jag köra på varannan dag igen..

Jag har även börjat projektet "mot ljusare tider" hihi kommer bli mycket bra detta.. :)

Så måsta jag bara skryta och säga att jag fick G+ på senaste tentan :)

Jaa de var la allt för idag :P svammel som vanligt tss..


Saknar mitt hjärta såå mycket!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0