Oj va skojj!

Nu var de så där hundra årsedan jag skrev något igen. :P

Jag fick en mycket glad överraskning när jag kolla mina kommentarer då Kerstin skrivit till mig oj va glad jag blev. :) För jag tänkte på alla i karlskrona igår från mitt gammla jobb och tänkte faan måste ta tag i detta nu och åka dit snart. Vet att jag gav dem mina bloggadress innan jag åkte men tänkte att dem kanske glömt av den så tänkte maila dem och höra hur allt va. Men så kommer jag in hit så har kerstin varit här och läst nu igen. Skoj som tusan! :) Nu blev min söndag jätte bra. För jag saknar verkligen alla där på chapman, så underbara mäniskor! Jag måste åka dit snart!! Så för att svara till dig kerstin så är allt bra med mig och jag är mycket nöjd över mitt val att ta tag i pluggandet. Är ju redan inne på min tredje termin helt galet! Hoppas allt är bra med dig och alla andra i köket!! Hälsa dem alla så mycket från mig! Så ska jag kolla upp detta med att komma på ett besök! <3

Annars då va händer i mitt liv, jag har ju äntligen gjort min operation av mina bihåler. Gjorde detta i onsdag och de känns bra och de va riktigt nice att bli sövd ju haha.. Morfin mmm.. haha..
Så nu hoppas jag bara att de blev lyckat de får jag först veta när jag blir förkyld igen, samt vid återbesöket i mars.

I skolan är de sjukt segt nu alltså, dessa kurser vi läser nu är skit sega. Inte för att de är mycket att göra utan för att man blivit så jäkla bortskämd med att inte ha någon teori typ. Nu är de bara sån skit har bara musik där de inte är teori men de har vi inte ens varje vecka. :( Så jag tycker de är väldigt segt och jobbigt nu faktiskt. Men som tur är har jag underbara vänner i skolan så de går lite lättare, skulle nog inte palla med de om jag inte hade haft josefine vi får helt enkelt semenariumen lite roligar haha.. :)
Nu ska vi ju snart ut på vfu igen också och de ska bli himla skoj vecka 9-10 är de så de ska bli skönt med ett avbrott.

Jag tycker tiden går himla fort och de känns som jag aldrig är hemma, utan jag är i fullgång hela tiden. Förra helgen va de ju partykryssningen de va riktigt nice att komma iväg och umgås med härliga folk! De får vi lätt göra om igen. :) Jag trivs att ha mycket att göra men känns som jag inte riktigt hänger med längre så får nog snart ta och lugna mig lite. För snart hinner nog tiden ikapp mig... Fast just nu för stunden mår jag hur bra som helst!

Jag är inte hemma nu heller haha.. Utan sitter i långed hemma hos hjärtat kom hit i fredags och åker hem på tisdagkväll.. De är underbart att vara här, jag har kommit fram till att jag faktiskt trivs här i långed. Okey jag älskar göteborg och allt som har med de att göra men de är f**n gott att komma hit, som i morse tog jag mig en promenad i de underbara vädret, de va så skönt tyst och lugnt och a helt underbarat. haha.. Jag har även fått värsta längtan av att skaffa ett hus, jag vill ha ett hus att pyssla med. Tänk va nice att få göra iordning ett hus så man får de som man själv vill ha de. Få använda alla sina heminrednings grejer som man inte får använding/plats för i lyan på 25kvm.. Oj mkt som snurrar i maddes huvud nu haha.. Men är väl aldrig fel att drömma!?

Ja detta blev ett mkt svamligt inlägg.. :)

Nu ska jag ta tag i pluggandet och läsa denna jäkla bok.. :(


Åh jag längtar till vecka 17!! :)

Kommentarer
Postat av: cia

drömma är aldrig fel :) allt du önskar kan du få ;) haha PUSS

2010-02-07 @ 19:05:44
URL: http://ciajanssons.blogg.se/
Postat av: cia

ja imorn är ja ledig :) RING

2010-02-07 @ 22:11:22
URL: http://ciajanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0