Va mycket bra musik gör!!

Shit vilket flow jag är inne i nu så här en lördags kväll :) Skrivit en sida på tentan som inte ska vara inne fören i slutet på mars! Så har bara fyra sidor kvar men faan va grym jag känner mig!! Härligt att göra lite nytta så här en slappar helg som detta är. :)

De blir nog inte att passa dennnis i veckan iaf då han har blivit magsjuk stackarn, så då kan ju inte callo åka eftersom hon då troligen kommer smitta dem andra.. Segt som faan för henne tycker ja då hon hade sett framemot detta men men inte mycket man kan göra tyvärr..

Så va har jag gjort idag, va en sväng i bowlinghallen, körde ett härligt pass på gymmet sen har jag bara slappat sett två bra filmer, sen har jag ju även pluggat då! :) Nu väntar jag på att os ska börja så man kan ´glo på denna jäkla tvn lite mera haha.. Just nu lyssnar jag på grym musik som jag fick av patrik för typ två ärsedan lr nått haha.. men de är grymt bra låtar! :) Ute snöar dem som vanligt helt galet detta. Jag tycker väl inte de är jobbigt så men hatar kyla!!! Orka ta på sig så mycket kläder och skit.. Nee värme tack. :)

Gött att vi inte har några mera semanarium nu så nu kan jag gräva ner mig i nästa bok av camilla läckberg :) Så blir skola hela veckan och en del grupparbet skulle jag tro segt!!! Men bara denna veckan kvar sen två goa vfu veckor!
På fredag blir de att åka hemhem med dennis och syster! Så hoppas veckan går fort för jag saknar mitt <3!!!!

Faan annars är allt grymt bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0