Gymmet i lööve!!

Jag är kass på att skriva här men dem få gångerna jag känner för att blogga kan jag inte logga in och då tröttnar jag..

Vet inte vad jag ska skriva men får väl hitta på något bara för att visa att jag lever. :)

Det är fullt upp i skolan då vi håller på med sagoprojektet men i morgon börjar de roliga med att vi ska böra vis upp vår saga. Imorgon är de för våra kurskamrater, sedan på onsdag kommer första gruppen med kids sen rullar de på resten av veckan. På torsdag kväll har vi även en föreställning för nära och kära den ser jag mest framemot haha.. ska bli skoj att visa vad vi håller på med i skolan. :) Är så glad då både mamma och tommy kommer hela vägen från långed :) Sen ska även syster och dennis med och kolla så klart. :) De ska bli nice kommer bli helt fullt i lokalen den kvällen haha.. Men skoj skoj..

Jag har verkligen kommit igång med träningen nu sen jag kom hem. Har kört varannan dag nu på gymmet då cyklar jag springer på löpbandet och sen kör jag även på crosstrainern kör då minst 20min på varje grej. Och shit va skoj de är, de är en sån härligt känsla att känna svetten börja rinna. :)

De va allt jag orka skriva nu.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0