I väntan på något bättre..

67 frågor (I brist på annat)

Du heter: Madeleine Michaela Lindquist

Smeknamn: Madde

Låt som när du är ledsen sörjer till? Takida- Curly sue

Beroende av: Min iphone såklart! ;)

Vad får du oftast komplimanger för? Oj, öhh att jag har ett grymt minne! :P

Vad säger du för att imponera på någon? ......

Hur imponerar man på dig? Hm, man visar att man vet vad man vill och att man är självständig!!

Brukar du skratta för dig själv? Händer väl..

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Exaktm, suck. Jag fattar ingenting verkligen :( men men.. Puss

Var bor du? I göteborg på sköna hisingen såklart!

Trivs du där? Absolut!

Äger du några converse: Japp

Sprit, cider, vin eller öl: Cider!

Hur svarar du i mobilen: Beror helt på vem som ringer :p

Vem ringde du senast? Pappa <3

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Pepparkaka, grön pepparkaka.

Antal timmar sömn inatt: 11h tror ja :S

Sov du ensam: Ja, tyvärr!!!

Brukar du komma i tid: Ja, oftast en halvtimme för tidigt :)

När mår du bra: Ja de gör jag faktiskt

När blev du fotad senast: Igår dock utklädd till ett träd :P

Hur känner du dig nu: Sleten!

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, orange

Vad tycker du om fötter: Vad ska man tycka!?

Vad saknar du: Min bättre hälft!

Hade du en bra kväll igår: Nee, kände mig som en åttioring :P

Favorit dryck på morgonen: juice

Rakar du benen: Japp!

När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag är trött!!

Är du blyg? Nee inte så mkt tror ja :P

Sysslar du med någon idrott: Inte just nu tränar på gym istället :P

Vill du hellre ha mail än brev: Brev spåklart de är ju mycket roligare!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja...

Har du spytt offentligt: Om de räknas när jag blev magsjuk hos farmor vid 10års ålder så ja :)

Är du nöjd med ditt liv: Ja, finns självklart saker som kan bli bättre men!

Är du bortskämd: Haha beror på vem du frågar!

Vad gör du i morgon: Går upp på tok för tidigt för att ha två förestälningar med vår saga "de förlorade skrattet" Sen blir de att passa Dennis <3

Vad är det värsta du vet? Lögner!!

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Oj föör mkt ibland :P

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Hm...

Vad längtar du till? Ge mig sommar och sol!!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja de hopps jag iaf!

Vad använder du för shampoo? De som finns när jag står i duschen!

Vad är det finaste du fått? En systerson! <3

En speciell dag du minns: finns många dagar!

Hur gammal är du: 21

Tycker du om någon just nu? Om jag gör! ;)

Du samlar på: Damm och disk tyvärr..

Gröna eller röda äppeln: Gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Syster skulle jag tro!

Är det okej att gråta: Jaaa!

När grät du senast: Förra veckan :(

Bär du glasögon eller linser: Nee

Har du piercing: Öronen om de räknas :P

Vill du gifta dig: Jaaa!

Vill du ha barn: Jaaa!

Är du bra på att laga mat: Ja jag är grym haha

Hur vig är du: Inte alls!

Är du musikalisk?: Haha inte alls!!

Vad dricker du helst när du är törstig: Bubbelvatten

Vad äter du helst när du ser på film: Chips å dipp

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Både och men tror tyvärr jag börjar bli en allt för mycket kvällsmänniska nu!

Vilken ögonfärg har du: Bruna

Biter du på naglarna: Ibland :/

Röker du: Neee!!

Hur ofta tränar/motionerar du: Så ofta jag hinner!

Senaste låt du hörde: Westlife - Where we are


Kommentarer
Postat av: syster

ja ha, varför fick inte jag något <3 hjärta efter mig då? :D

2010-01-12 @ 22:42:26
Postat av: Emma

Ha Ha jag vet, men var tvungen att äta upp kycklingen, haha. så fick bli tre dar irad där =) och jag är ju så dålig på mat så jag vet ju fan inte vad som är bra å inte ?! :) nåt tips?

Puss

2010-01-21 @ 00:58:22
URL: http://emmastraining.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0