tjopp.

Kankse dags att skriva lite igen då haha..

I tisdags startade en ny kurs helt galet jag är redan inne på min tredje termi shit.. :) Det verkar var en rolig dock jobbig kurs för nu i början läser vi två kurser samtidigt något som vi inte gjort förut :) Vi blev ju även indelade i nya grupper men som tur är hamna jag ihop med josefine<3  Sen kursen starta har vi haft en musiklektion och en bildlektion. Blid läraren är ju inte den roligaste men.. Bara att stå ut :P Slutade tidigt idag så då blev den en tur på stan fick mig ett par nya jeans igen då dem jag köpte för ett par månadersedan har blivit på tok för stora. :(
Så hoppas jag kan ha dessa lite längre haha..
Jag har äve bränt mig sjukt mycket på tungan :( Gör svin ont känns som jag kommer tappa den typ haha.. Jävla kaffe som skulle vara så varmt. :)

Jag har även kommit igång med träningen riktigt bra och jag gillar de bara mer och mer för varje gång. Kör rätt hårt nu i början med varannan dag fast denna veckan har de blivit varje dag då jag inte är här hemma under några dagar. :) Idag blev de 20min på crosstrainern 20min på cykeln och sedan blev de 2km på roddmaskinen grymt nöjd och härligt svett blev jag haha..

Åh nu är de nästan bara en vecka kvar tills de blir värsta partyt! :) Då jag mika, jessika och en kille kompis till jessika ska iväg till stockholm och sedan åka med partybåten. Kommer bli riktigt skoj att hotta på något och att de sedan är en partykryssning gör ju saken bara ännu bättre samt att de är med mika jag ska åka med <3 så nästa fredag åker jag upp till karlstad för att tillbringa natten där sedan lördag morgon blir de tåg till stockholm för att sedan gå på partybåten och vara ute till havs i ca 40h nice nice. :)

De blir en himla massa tågåkande för mig nu haha.. Åkte tåg i tisdags från ed hem hit sen ska jag åka tåg i morgon till ed för att vara i långed/ryssland hela helgen sen på måndag kväll blir de att sätta sig på tåget igen för att åka hem hit igen haha.. Jag är typ aldig hemma längre. Men när jag inte är de så är jag på andra ställen där jag trivs ännu bättre än här hemma. <3


Imorgon är de redan ett årsedan min älskade farfar lämnade oss. :( Så när jag kommer hemhem imorgon lr lördag morgon blir de att åka ut till kyrkogården och tända ett ljus för min bästa vänn! Saknar dig!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

vill du inte åka ensam till kyrkogården åker jag gärna med dej gumman <3

2010-01-22 @ 00:40:40
URL: http://emmastraining.blogg.se/
Postat av: cia

detta är min nya blogg :)

2010-01-31 @ 19:24:49
URL: http://ciajanssons.blogg.se/
Postat av: kerstin olausson chapman

hejsan



Kommer du ihåg mig.Sitter och läser på din blogg vad du har för dig.Vad duktig du ä som tog tag i att börja läsa igen.



Kram kerstin



2010-02-06 @ 17:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0