Göteborg tur och retur!

Va dagarna går fort. Usch.. Redan gått mer än en vecka på lovet.. Vill verkligen inte att denna sommaren ska ta slut!!

Idag har jag inte gjort så mycket mer än åkt bil haha.. Jag och Tommy åkte till göteborg vid 12 då jag skulle hämta Dennis. Så min så snälla man följde med mig fast han jobbat natt och jobbar natt nu.. Jo jag vet han är helt fantastisk ;)

va en del köer och skit på väg till gbg annars gick de smidigt. Åkte väl från gbg igen vid 15 och dennis somna med en gång. Så blev en rätt lugn resa.. Va hemma igen strax efter 17 då vi stanna och käka också..

Så nu ska jag passa dennis i tio dagar. Fast får så klart hjälp av mor och far iaf nu under helgen då dem är lediga. Blir lite konstigt för mig nu under dessa dagar då jag åter igen får bo hos mor och far, men de funkar ju.. Segt att ha kläder och grejor över allt men de är ju bara tio dagar de handlar om. ;) Men inatt är jag hemma hos mig och T iaf.. Fast han jobbar men jag har varit ute och sprungit sen kolla på lost säsong 4 är jag på nu.. Så har jag ju världensbästa mamma som sa att jag inte behövde sova hos dem inatt. :)

Imorgon ska jag mamma och dennis iväg till kusten, blir att fönstershoppa käka LANGOS och besöka så många lekparker med rutschbanor som möjligt då detta är dennis bästa intresse och de enda han tjatar om haha.. Ska ju dock vara piss väder men men.. De struntar vi i.. ;)

Imorgon är de även många som tar studenten som tur är har jag ingen nära som går ur så slipper allt sånt mas.. haha..

ne nu ska jag kolla på scooby doo ;)

Kommentarer
Postat av: syster

för varje natt du inte sover hos mor vill jag ha 100kr tillbaka =)

2010-06-11 @ 06:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0