hos mor och far!!

ujuj va trött jag är.. Dennis vakna nämligen 6,50 så var bara att gå upp å se glad ut :P

gick dock och la mig 9.20-10 underbart gött va de. Vi gick till den gula lekparken fika och lekta skoj skoj ;)

nu ligger ungen och sover middag jag ligger nere i soffan och slöar.. Galet att en blir så trött att gå upp tidigt :)

vid 14 blir de att åka ut till nettan med emma och dennis om han är vaken då..

guud va rolig blogg jag har haha...  Ska iaf hem till mig och T sen och hänga där en stund och samla ny energi :P

snälla sol kom fram, saknar dig!!

 



på väg till gula lekparek :P



Killen som älskar rutschkanor :)



Jag va tvungen att leka lite ja med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0