jag dör av trötthet!!

Efter denna veckan kommer jag vara dö.. Jag ska sova så sjukt länge varje dag och bara njuta för just nu tar min systerson dö på mig.. Fattar inte varför han inte sover längre på morgonen nu har vi ändå varit här  hos mormor och morfar sedan torsdag. Idag vakna han 5.20 jippy va skoj, vägra somna om med men han fick snällt sitta kvar i sin säng och läsa böcker för sig själv. Medans jag försökte sova inte så lätt dock.. Så när klockan slog 7 gick vi ner och ungen är ju för fasiken hur pigg som helst.. Gahh..

Men men snart är de väl söndag hoppas jag så jag blir ledig. Fast tror de blir bättre redan från torsdag då vi åker till gbg så han sover i sin säng i eget rum.. Jag tror faktiskt jag ska sova i soffan här hos mor och far i natt..

Idag ska vi och emma cykla ut och hälsa på älgarna. Vi har tur med vädret iaf klarblå himel underbart. Så blir till att sola när vi kommit hem.. :)

Va ute och sprang igår de gick så där, kan inte vila tre dagar i rad de är alltför länge.. Sprang hem till mig och T så duscha och fixa käka. Färskpotatis med bacon och gräddfil. Gudomligt gott. :) Men de kändes helt fel att behöva åka till mor och far vid 00 tiden. :(

Ne  nu ska jag ge ungen frulle!!!

Bilder kommer i eftermiddag :)


Kommentarer
Postat av: syster

du ska ju bara sova hos din T i 10 veckor, sa en vecka klarar du dig allt. hihi

2010-06-17 @ 11:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0