Svimmat..

Tjaa.. Oj vilken dag detta blev. Inte alls som jag hade tänkt mig men.. Vi vakna vi 11 de va nice.. Så jag käka frulle sen åkte jag med emma till bengtsfors. De var där de hände jag svimma inne på vårdcentralen.. Helt galet aldrig hänt mig förut och vet inte varför de hände heller, för kaninte vara blodsockerfall för jag hade jämnt käkat en glass och den höjer väl blodsockeret om nått eller?! Va rätt obehaligt faktiskt, dunka i huvudet ordentligt i väggen me.. Haha.. illa illa..

Så de va bara att åka hem och lägga sig i soffan och sova blandat med att glo på tvn..

nee nu ringde emma.. Så får snacka med henne.. ;)

Kommentarer
Postat av: mikaela

usch va hemskt.. tur det gick bra med dej..

2010-06-08 @ 22:00:49
URL: http://mikkan4.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0