Tråk väder

Då va de onsdag då.. Hm va ska man hitta på idag tro?! Har precis käkat frulle sov till elva idag med mycket nice..

Vet inte om jag ska ta och måla lite idag kanske.. Ute r de ju tråkväder och typ 15 grader så kanske är prefekt väder att måla i?! :) Jag ska iaf ut och springa idag för de blev de ju inget av igår.. ska även hem till mor och far och släppa ut katten.
Blir nog en lugn dag idag blandat med lite träning skulle jag tro..

Imorgon åker jag till göteborg för att hämta hit dennis ska passa han i tio dagar medans hans päron ska till medelhavet som han säger haha.. Segt att åka denna jäkla vägen bara men, jag hoppas inte de blir fint väder i morgoon för då dör jag. Hatar att sitta i bilen när de är varmt och fint väder då ska en bättre på brännan ju. Hihi..

Nee har nog inte så mkt mera att skriva...

Kommentarer
Postat av: Krista

hej ha en skön dag !

2010-06-09 @ 11:50:27
URL: http://kristas.blogg.se/
Postat av: lucke

Hejsan på dig! Vem skulle du välja? Rihanna eller beyonce? :)

2010-06-09 @ 11:58:09
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0