Bedömingsbesök!

Tjopp.. Sitter här i min ensamhet när alla kids sover haha.. Skönt med denna timmen varje dag när alla sover tycker jag..
Vi har de allt för roligt här alltså sköna folk!!

Idag har jag haft min vfu ledare här som kolla och bedömde mig. Jag tyckte de gick super även min handledare så hoppas man får vara kvar haha.. Eller vad händer om man inte blir godkänd lixom.. :)

Det va väldigt jobbigt att komma ur sägen i morse måste jag säga.. Så trött va ja men de gick tillslut.. Imorgon blir de la ännu värre när klockan ringer redan vid 5.15. Fast i morgon väntar en mycket rolig dag då jag och T ska iväg till stan med fyra kids för vi ska till sjöfartsmuseet samt äta på mcdonken. Nice nice..

Vid 16 blir de att åka ut mot bergsjön och passa A en sväng..

Faan livet leker och jag mår bra!!

Andas i en fyrkant.. Haha..
Älskar detta stället! :D

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0