Börjar se slutet!!

Nu är de redan torsdag jag vet ite var dagarna tar vägen men fort går de iaf. Nu är de e dag kvar på denna veckan innan de blir helg och den kommer jag tillbringa på pedagoge med min kära basgrupp där vi ska fortsätta med vårt projektarbete som vi ska redovisa på måndag. Ska bli otroligt skönt att ännu en kurs börjar lida mot sitt slut. Jag är klar med allt som ska vara klart tentan är utskriven och väntar på att få hämna i lärarens fack. Jag väntar dock på ett par svar från en interjuv men hoppas få dessa inna måndag..

Veckan har varit bra förutom att jag blev dunder förkyld på tisdagen i skola de bara kom så gårdage va inte rolig men jag klara den haha.. Idag har jag väl mått lite bättre har inte riktigt tid att känna efter heller så. Men ska ta de rätt lugnt i helgen så jag är frisk till på måndag när jag åker hemhem till kära långed och min T <3 samt mor, far och HD såklart :) Ska bli mycket skönt att vara ledig några dagar!

Idag fick jag även reda på av min vfu ledare att mitt bedömingsbesök var godkänt SKÖNT! :)

har bott hos syster sen i tisdags de har varit mkt trevligt som vanligt blev ju dock inte så mkt träning som jag velat men de ska jag ta igen till veckan...

Imorgon kommer Dennis hit till mig så ska han sova över här hos mig. De va längesedan han gjorde de så de ska bli skoj. Vet ju inte hur bra jag kommer sova den natten då han får sova brevid mig nu då resesängen är hos mor och far.. Hihi.. Men de ska bli mysigt :)

Ja de a allt jag hade att babbla om denna gång :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0