Fredagsmys?! :/

Har verkligen inte tid att blogga längre.. Är ute på vfu nu och de är lika skoj som vanligt jag har haft hand om samlingen nu varje dag denna veckan då ja ska ha mitt bedömingsbesök på tisdag hihi. Så förbereder kidsen på vad som komma skall..

Är så sjukt trött på denna snön nu och kylan i morse va de 15 minus fatta lr kul att gå upp 5.40 då.. Inte men men.. Jag hotta upp värmen inne på dagiset sen så dem andra höll på att dö haha..

Varit hos syster och tränat idag körde jag lite extra så blev 45min.. Gött gött.. Blir nog ett pass i morgon med. :)

Åhh va kul de är att ha fredags mys med sig själv. :( Blir mer som fredagsångest haha.. käkar massa god mat och onyttigheter samt tycka lite synd om mig själv haha.. :)

Jag ser ändå framemot denna helg då jag, syster och dennis ska ut på tur :) I morgon blir de kexfabriken i kungälv sedan en sväng till freeport i kungsbacka. Nice nice för jag känner för att shoppa shoppa shoppa.. haha.. :) Sen ska jag se till att bli klar med tentan då jag villl ha den klar senast nästa söndag men har typ bara hälften kvar så de är lugnt. Gött som faan är de..

Nee om jag skulle ta och släng i mig lite godis och dricka cola :)


Saknar T<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0