Godmorgon lördag!

Ojoj redan den 20.e mars var tog denna månaden vägen!?

Jag har haft en mkt mysig start på denna helg iaf, dennis sov över här hos mig inatt. Så igår käka vi mat, kolla på tvn hade fredags mys. D somna vid 20.30 ungefär jag var också hur trött som helst så stängde av tvn vi 21 tiden. Sen låg jag ett bra tag och läste igenom min blogg börjar från första inlägget ojoj säger jag bara.. Men jag har en hel del kvar att läsa. De jag ångrar när jag läser den nu är att jag inte skrev ut allt som hände och vad jag kände under tiden i karlskrona men jag vet ju men hade varit skönt att ha nerskrivet också men men :)

Dennis vakna vid 6.30 men vi slappa i sängen och kolla på texttvn haha.. Nu käkar vi frulle och kollar på barnprogramet på fyran.

Lika tråkigt väder idag ju. :( Vi som hade tänkt dra ut och grillat eller liknande idag men nej då då är de skit väder..

Vi tänkte ge dennis päron lite sovmorgon :) Då vi inte har någon vagn här så tänkte jag vi skulle gå hem till dem sedan se om dennis orkar gå hela vägen eller om vi får ta bussen sista biten :)

Ha en trevlig lördag folk!!


<3 T <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0