Mycket trevlig dag!

Oj vilken trevlig dag jag haft med trevligt sällskap och mycket god mat! Tack<3
Idag var de premiär med att käka grillat mm.. Va gott de är :)

Jag har även tränat idag igen gött som faan..

Dagen i morgon ser ut att bli mkt trevlig den med ska åka med syster och familj till åby och bada.. Hihi värsta roliga badhuset såg de ut att vara hihi.. Så ska bli skoj, hoppas inte mitt hår blir grönt i kloret bara haha. De vore f*n illa :P

Skönt att de är söndag i morgon, känns lite fel att säga så men är ju för att jag bara går i skolan på måndag sen är jag ledig i en vecka! Eftersom jag saknar så många hemhemma så ska de bli mycket skoj att vara hemhemma i några dagar!

Saknar min T jätte mycket <3

Men saknar även denna filur,
 

Även mamma och pappa såklart :)

nee nu ska jag käka lite keso.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0