Äntligen fredag som jag längtat!!!

Åh fy fasiken va gött med helg, för denna veckan har nog varit den värsta i mitt liv.. Helt galet mycket i skolna och långa dagar massa uppgifter mm mm.. Men nu har jag bara fem dagar kvar inna jag får enn välbehövligt sommarlov!!!!

Idag har de varit en mycket bra dag sluta redan tolv för engångs skull :) Så åkte hem till syster och dennis då hon skulle på nått möte. Jag och D gick ut och gick lämna in böcker på biblan, käka mat, hämta min tvätt sen gick vi hem till Dennis igen. Där slängde jag in tvätten sen blev de att slappa i soffan tills syster och E kom hem då åkte vi till kungälv för att handla på city gross. Jag fynda som aldrig förr mat alltså haha.. Kom riktigt billigt undan så de va nice..
 Åkte med dem hem igen och hjälpte till sen åkte jag och syster till forum för att handla de vi inte fick tag på.. Vi sak nämligen ha värsta pickniken i morgon i slottskogen då E ska springa gbg varvet så ska vi hänga där hela dagen och bara äta och dricka verkar de som haha..  Så mkt käka och dricka som vi ska ha med oss så.. Tss.. Hoppas på kanon väder så kommer min lördag bli helt underbar!!

Känns skumt att de är helg och jag inte är med hjärtat.. Men som sagt går i skolan mån-tor sen blir de hem till långed "ja för de kommer vara mitt hem dem närmaste månaderna" för att sen åka tillbaka till gbg på måndag och göra sista skoldagen på tisdag 1 juni, efter de går jag på sommarlov till början av september!!!! UNDERBART!!!!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0