Inte sliten väl :P

Herremin gud vilken underbar dag detta varit.. Vi åkte in till slottskogen vid 12 så var la ut filen lite innan 13 skulle jag tro.. Öppna en kall go cider så fika vi lite, sen bar njöt vi av solen och stunden i sig.. Det blev att man åt väldigt mycket typ hela tin och en hel del dricka haha.. Men är de picknik från 13-17.30 så är de haha.. Kycklingsalladen som vi gjort var mycket god.. Hade köpt med oss dem nya sommarcidrarna och dem va riktigt goda allihopa. :)

Sen jag kom hem lite innan 19 så känns de verkligen att man varit ue hela dagen är helt galet trött och man är jätte varm pga all sol.. men jag bara njuter älska såna hära dagar.. :D

Så jag ska ta och lägga mig under täcket så somnar jag när jag somnar.. Imorgon blir de äntligen ett hårt pass på gymet sen blir de att ta tag i lägenheten ser ut som f*n här..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0