Måndag = 9skol dagar kvar!

Underbart verkligen underbart är mitt liv! Nästan de enda som jag inte är nöjd med just nu är att de är tio dagar tills jag får träffa min man igen. Men annars är allt annat underbart. Har så underbara vänner, skolan går jättebre även om de är mycket som ska göras så har jag/vi koll på läget. Min motivaion ang träningen och kosten är på topp.. Att de kan få vara så här bra ibland. :) Hoppas de håller i sig länge länge... Jag ser bara framå nu då de bara är 9 skoldagar kvar innan de blir ett långt och härligt sommar lov.. Fast shit va  jag kommer sakna alla goa folk i skolan.. :/ Några kommer jag gå med igen men vissa kommer jag inte alls gå med igen kanske inte ens i samma hus :( Men men som tur är finns de mobiler sen går de ju faktiskt att umgås även om man inte går samma kurs :)

Bla bla bla..

Jag har precis käkat korv med pommes mycket gott va de efter ett hårt träningspass som bestod av 20min på löpbandet 20min cykel 1km på roddmaskinen, nöjd!!

Nu ska jag ta och fixa lite skol grejer sen blir de att kolla på tvn...


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0