Träna träna träna <3

Nu har jag rast igen så då kan jag lika gärna skriva lite här :)

Jag har kommit in i ett sånt härligt träningsflow nu och de är så gött!!

Igår körde jag 20min crosstrainer 20min cykel 15min löpband sedan varva jag de med mag och arm övningar på gymmet.. Jag va så svett så ja kunde vri ur tröjan Gött äre!!!

Idag så blir de om än ett ännu hårdare pass då jag och syster ska träna ihop på sportlife vi börjar med 60min Coreball sedan 50min på gymmet och avslutar med 60min indoorwalking! Gött!!!!

Nu jäklar beach 2010 är jag på  gång... :D

Imorgon ska vi ut på en utflyckt här på förskolan jag, A och T samt åtta stycken barn. Vi ska till naturhistoriska så de ska bli nice aldrig varit där så. :)

Nee nu somnar jag om jag sitter här längre ;)
 
8 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0