Vår ruset!

Godkväll..

Ojoj vilken dag jag haft.. Inte mått så jätte bra idag då jag haft ont i huvudet en rinnande näsa och en värkande hals men men bara att bita ihop.. Va en lång dag i skolan men så skoj att träffa alla igen. Är en lång dag som väntar i  morgon med. Fast ska la inte klaga när en är lång ledig tor-sön hihi..

Ja idag var de alltså dags för vår ruset, jag kände inte alls för detta när jag kom hem till syster vid 16.30 då jag mådde så dåligt samt att de blåste så jäkla kallt ute.. Men vi åkte in till stan vid 17 tiden så va la i slottsskogen vid 17.45 kanske. Då gick vi runt där i dem olika tälten och käka haha.. Verum hälsofil, ekologiska äpplen samt skit goda kex med leverpastej på mycket gott haha.. Tillslut blev klockan så pass mycket att uppvärmingen börja, kände mig inte alls på topp men musiken till uppvärmingen fick mig på lite bättre humör. Så vid 19.15 var de dags för oss att ge oss av. Faan va skoj de var!!! Jag kom in i ett jätte bra tempo som jag höll hela vägen och kom i mål efter 22min så JÄKLA STOLT!! Jag blev så chockad över att de gick så bra trots att jag inte är helt hundra frisk. Nice nice.. Syster kom in på en bra tid hon med 28min. Vi är så duktiga så.. Blev änna lite sugen på tjejmilen i september i stockholm nu.. Hm..?!

Nee nu ska jag gå upp och lägga mig sover hos syster inatt.. Väntar en lång dag i morgon skola 8.30-16.30 sedan passa A mellan 17-19.45 puh.. Har jag tur är jag hemma precis till DHW

Bilder på "medaljen" kommer inom kort haha..


Natti natti från en mycket stolt Madde!!

Kommentarer
Postat av: mor

heja heja du ser springa kan ni hi hi

2010-05-11 @ 15:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0