Varför?!

Ja varför är söndagar så jäkla långa och sega?!?!?

Jag vakan vid 8.30 då börja jag städa och diska, packa lite. När klockan närma sig 10 bytte jag om till träningskläder så gick jag till gymmet idag blev de 15min löpband och 30min cykel svetten forsa som vanligt gött gött.. Så va hemma igen vid 11 då tog jag en lång och svalkande dusch.

Glodde lite på tvn och somna väl till en timme skulle jag tro. Vid 14 gick jag ut och gick, tog svängen in på matcenter och fyllde på fruktförrådet. Sedan vidare mot syster ocg hämta mina matlådor de var dock ingen hemma där så gick hem direkt igen.. Och sen då, va tusan ska jag göra?! Jag va la hemma vi 15 igen sen dess har jag käkat kollat på tvn pluggat lite.. Men ahhh va detta suger... Igår när jag hade hur trevligt som helst då jäklar va klockan ticka på men inte idag inte..

Nu vill jag bara att de ska bli kväll så en kan få lägga sig..

Hoppas även på att dessa fyra dagar denna veckan ska springa förbi för jag saknar min man!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0