3

Nu har jag skaffat mobilt bredband igen.. :) Sa upp mitt i juli men nu var de dags för ett nytt. Denna gången bllev de hos 3 jag täcknade detta internet.. De ska ju vara bäst på de här med mobilbredband så de ska bli intressant och se om de är så bra.. Hittils har de funka kanon. :) Fick tre gratis månader också så kommer ingen räkning innan mars nice nice..

Jag har ju varit ledig idag men jag var så duktig att jag hade ställt klockan iaf. Hihi.. Så gick upp 9.40 då gick jag ut och gick innan frulle mycket skönt. Åkte in till stan vid 12 där jag träffade Anna, vi luncha på böfhouse, mm så gött de är där! :D Sen gick vi i lite affärer Anna köpte en doppresent. Det blir ingen mer träning för mig idag är på tok för trött för att gå bort till gymmet. Så blir en slappis eftermiddag/kväll framför tvn med datorn i knät haha.. Men måste ju ha nått varmt i mmitt knä nu när jag inte har lilla Olga här, hon lägger sig jämnt i mitt knä när jag sitter i soffan hemma hos T. Men nu får jag nöja mig med datorn. haha..

Imorgon är de dags för examination i denna svenska kurs 11.30-14 men de ska allt gå bra tror jag.. Jag tycker dock de är lite svårt att opponera men men.. :) Så på torsdag börjar den nya kursen som är barns grundläggande matematiklärande. De låter väl som en jätte rolig kurs ha ha..

 

Fy va de är trist att de redan börjar bli mörkt ute. :( Nästan bättre att dra ner persienen och tända massa ljus här inne så struntar jag i att de är mörkt ute haha..

 



Mm denna goding drack jag förra måndan samtidigt som jag bakade bullar och bröd. De har ju inte funkat att ladda upp bilder fören nu :)


Baka är riktigt roligt. Längtar eftre att få börja med allt julgodis som ska bakas. För hoppas att syster vill baka julgodis med mig i år igen. ;)

 

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0