Bilder från dagens oväntade matlagning!

Det var Doris som stod för matlagningen i mitt mini kök, men hon var grym på detta med att laga mat Soppan blev så god, min syster höll på att tappa hakan när hon såg v jag åt och åt. Då varken soppa eller grönsaker är mina favorit men shit alltså detta var gott!! Vi hade gott nybakt bröd och nygrillad kyckling till.
Tyvärr är inte bilderna av bästa kvalite.. :/


   

Kocken! ;)            Dukningen!                   Dennis gick och tjuv åt av brödet!



               

Mmmm va detta var gott!    Mumms mumms..


Det var väl kanske inte helt rätt att dricka julmust till men haha..!!


Kommentarer
Postat av: callo

haha va fan, ta bort bilden knäppfia!

2010-11-03 @ 20:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0