Bullmamma?! ;)

Oj vilken dag de varit idag.. Kännde mig så nöjd när jag åkte hem från skolan idaf, då jag fått lärt mig mycket och idag har vi räknat matte, matte på F nivå!! :D De ska läras i tid matte F i förskolan haha.. Ne men vi får räkna detta för att vi ska förstå va svårt de kan vara för barn att lära sig matte när dem inte har en aning om hur de funkar. :) Men de var bara skoj att räkna, vi var riktigt duktiga. ;)

Idag hämta jag Dennis på dagis. När vi kom hem så baka vi bullar då syster blev lite ledsen i ögat när inte tommy bjö på några bullar som jag baka till han haha.. Så snäll som jag är så fixa jag 56bullar till henne och jag fick nog MVG tror jag haha.. alltid skoj att baka när de uppskattas. Som tack fick jag kinamat.. Mumms va de var gott!!

Men nu sitter jag hemma, imorgon är jag ledig så jäkla gött haha.. Är inget annat än ledig. tss.. Så imorgon blir de äntligen att besöka mitt kära gym igen! Som jag längtat.. Ska även hämta Dennis på dagis i morgon igen, och då får man stanna kvar och pyssla med barnet. Samt att jag ska ta med mig fika, tur jag baka idag då. Hihi.. Så imorgon ska jag och dennis fixa lite julklappar till hans päron ;)




Den duktige bagarn.. :)

Just de jag måste ju säga att jag gjorde bullarna utan recept, haha de säger va mycket bullar jag bakat de senaste halv året typ.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0