Dennis!!

Idag har jag som sagt vait hemma hos syster en sväng.. Det var ett tag sedan jag var där så Dennis vart glad att jag följde med dem hem förut.. Så vi bowla som vanligt, hehe.. Sen bygde vi äevn en koja som han sedan bowlade under och det var inte bara att slänga på en filt över två stolar utan de var tvungen att vara rätt "lock" som Dennis sa.. Så fick springa runt i huset och leta upp en filt som dög då den första jag bygde med inte dög. Haha.. Sen satte vi oss i soffan och kolla på bowling på youtube.. Ja den killen å boling alltså.. Tss..



Kojan och några av hans käglor..

Ja jag vet kass bild men jag har ju bara min iphone att ta kort med. :(

Kommentarer
Postat av: t

Va kul att du ville vara med som dagens blogg! :)



Kl 12 kommer dagens blogg upp så missa inte att gå in och kolla om det blev du! :) Annars kommer en ny chans imorgon!



Kramar :)

2010-11-04 @ 07:30:10
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0