En fredag i november

Godmorgon. För idag har jag haft en godmorgon efter en helt okey natt. Har en underbar träningsvärk i precis hela kroppen. Mmm härliga zumba. Hi hi. Just nu sitter jag på vagnen in till skolan, blev visst en vagn förtidigt men jag var nere hos kvartetsvärden och fixa parkeringsplats. Inte en dag för tidigt ha ha. Så nu alla mina kära vänner med bil nu är de bara att komma! Ha ha. Idag blir de lunch på subway med kära syster en får väl passa på att umgås med henne utanför huset nu för vet aldrig hur länge hon orkar gå. ;) sen ska jag nog åka iväg en sväng och köpa lite julklappar. Har ju bara köpt nio stycken än ha ha. Men jag älskar julen och att ge bort julklappar är ju de bästa! Sen när en är student är de faktiskt rätt bra att köpa julklappar lite då och då annars blir en bankrutt. Ska ju även passa Dennis ikväll då hans päron ska ut och käka! Nu ska jag strax av vagnen och ut i regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0