Haft fullt upp hela dagen...

Vilken dag jag haft.. Fullt upp sen jag steg upp ur sängen. Fast rätt skönt för då går dagen lite fortare.. Nu sitter jag iaf ner och tar de lite lugnt.

Dagen har så här långt innehållit, 90 härliga minuter på gymmet som jag delade upp så här 20min crosstrainer 2st olika benövningar 3*15 20min crosstrainer 2st olika benövningar så avsluta jag sedan med 20min crosstrainer. Mycket skön och go träning. Så idag är jag mycket nöjd!

När jag kom hem var de bara att sätta igång med städningen, jag har diskat, dammat, dammsugit och bytt sängkläder. Så nu är de rent och fint här igen. Får se hur lång tid de tar innan allt jäkla damm kommer tillbaka. Det som är den största nackdelen att bo i en ett. När man precis dammat av tex tv bänken för att sedan damma av byrån så är tv bänken lika dammig när man dammat av byrån.. Suck.. Men men jag vet ju iaf att jag har dammat..

Nu väntar jag på att unga mödrar ska börja, idag ska jag väl lyckas orka se hela utan att somna haha.. Sen vet jag inte riktigt vad som händer, plugga lite kankse?

Tänkte visa lite bilder från min stooora lya, hihi..





Min nybäddade säng med mängder av gooa kuddar. :)




Mitt köks bord, med en ny fin duk som jag helt hade glömt bort att jag fått av mor i julklapp :)

Va tycker ni om mina salt och pepparkar?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0