Halloj halloj

Idag har de varit fullfart igen.. Skola mellan 9-15, föreläsningen var värdelös, sen hade vi basgruppsarbete och de var rätt skoj plus att min grupp är så skön. Vi var lite övertrötta där mot slutet.. Hihi.. Men skoj har vi ihop iaf de är ju tur de..
Direkt efter skolan blev de ett pass på gymmet, idag blev de 20min crosstrainer 3*15 mage 3*15 armar sen acsluta jag med 10min löpband. Gillar igentligen inte att träna vid 15.30 tiden för de är då allt folk börjar komma till gymmet men men träna gjorde jag iaf. Sen var de bara hem och duscha och fixa lite här hemma.. Innan jag tog bussen till syster där vi montera ihop Dennis nya STORA säng. Syster har väl inte de bästa ögonmåttet haha.. Nu står de på plats och väntar på att Dennis ska sova i den. Just nu är den dock utan resårmadrass den kommer i morgon, ska bli intressant att höra på lördag hur första natten i nya sängen varit. Hihi.. Jag och syster åkte till IKEA för att köpa nytt täcke, kudde, påslakan och lakan. Vi hann även med att käka underbara köttbullar med sås och mos. Jag var ju så snäll och bjöd syster på denna dunder middagen haha.. Hela 48:- för oss båda inkl dricka.. Tss..
Kollad på ROBINSSON hos syster innan jag tog bilen hit hem som nu står på MIN parkeringsplats. Så gött att ha en egen plats för just sådanahär tillfällen. Nice nice..

Ute regnar de fast ´jag är rätt nöjd med de hellre de än snö känner jag..


Imorgon är jag LEDIG så gött med långhelg. Har gått runt hela dagen och trott de varit fredag idag. Så morgondagen består av träning, städning, handling ska även försöka hinna med att plugga lite.. Sen de bästa av all så kommer troligen min bättre hälft hit till mig över helgen. <3

 

nee de var´då väldigt va jag bara babblar.. Inga bilder har jag att bju på idag heller gudars va illa..


Kommentarer
Postat av: Charlotte

ååh, jag fick precis inspiration till att gå till gymmet nu på morgonkvisten! Kram

2010-11-12 @ 07:28:52
URL: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0