Hm…

Nu sitter jag hemma hos mor och far. Tänkte lägga upp en dagens bild men funka visst inte från mobilen?! Och jag vet inte hur man mms in en bild heller?! Ja ja de blir nog snålt med bilder här fram till söndag då jag inte tog med mig min dator hit… hoppas ni överlever ni vet ju hur jag ser ut ha ha. Idag har jag en väldigt bra dag trots att jag blev väckt av kära Olga som inte kunde lägga sig och sova utan skulle leka med mina öronproppar i sovrummet. Ja T snarkar för jäkla mkt vissa nätter så måste ha öronproppar i beredskap ha ha. Men iaf när Olga väl lagt sig på min mage, var T tvungen att klappa henne och då var de kört då sprang hon runt och höll på. Jag blev surare än ätika. Ha ha. Men tillslut somna jag om. Efter typ en timme kom hon igen och pussa oss i ansiktet. Tss.… sen la hon sig på mig på bröstet typ och under täcket. Puh va de blev varmt men där somna hon och jag med hi hi. Så söt så lilla Olga! Jag har varit ute och sprungit i 30min och shit de var jobbigt. När dem inte plogar cykelbanan, ett steg fram och två bak!! Men de var gött när jag äntligen stod i duschen. Hemtentan som vi har att skriva denna veckan går de jättebra med! Skönt skönt. Nee nu ska jag se om mor och far har nån mat som jag kan äta. Ha ha. Xoxo

Kommentarer
Postat av: emma

ha ha ja jag kan ju hoppas ;) hi hi.

2010-11-25 @ 16:38:52
URL: http://protectedby666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0