J*vla spis!!

Åhh jag tror jag går i taket snart!!
Var ju ner till kvartertsvärden imorse vid 8!!! För att ugnsluckan inte går att öppna. Så Y sa att de fixar jag underdagen. När jag kommer hem ser jag att han varit här och jag provar att öppna luckan och de funkar, gött tänkte jag då blir de potatisgratäng och grillad kyckling till middag idag..
Ja så börja magen kurra lite så startar ugnen, har gratängen i formen så ska jag öppna och slänga in formen. Men då går fanskapet inte att ÖPPNA, men jag va kul de gick att öppna den en gång skoj!! Stor suck..
Så nu blev de att bara käka kyckling!! Så nu blir de att gå upp 8 för att gå ner till Y igen och nu ska jag faan ha en ny spis detta pallar jag inte med. Kul om jag hade fått in gratängen men sen inte fått ut den de hade vart fint de! Blää säger jag åt detta!!!

 



Ja så här långt kom gratängen!!



Mmm ser de inte gott ut! Jo de var ju gott men lite torrt! Hade varit fint med gratäng till. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0