Koja!

Nu har jag och dennis byggt en koja som han bowlar i. Bowling nörd som han är.. :) Jag är alltså fortfarande kvar här hos dem.. Då syster och hennes man är och skriver kontrakt då dem sålt sitt hus.. Men jag drar mig nog hemmåt direkt dem kommer hem, måste fixa käk så jag har en matlåda i morgon då jag inte kommer få någon sovmorgon fast att jag inte nörjar fören 12.30 men har bokat möte med min vfu-handledare klockan 10 ute i Torslanda.. Suck.. Segt att åka dit ut fast inom en snar framtid flyttar ju syster med familj dit ut så då blir de väl en del åkande ut dit iaf.. Har ju dock haft min praktik där ute i två år men de är så dumt när bussen bara går en gång i halvtimmen sen att de tar en halvtimme dit ut med. Men men nu är de ju ett viktigt möte jag ska på så de är bara att gilla läget..

Ska bli intressant att se hur denna nya kursen kommer se ut som börjar i morgon har ju redan sett schemat men iaf.. Har inte hunnit öppna boken än heller.. Oppss.. :P



Jag och syster för lite mer än ett år sedan tror jag..

Kommentarer
Postat av: william

fin bild^^

SV; är jättenöjd med den^^ den är superbra:D

2010-11-03 @ 19:00:38
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0