Ledig men regnig fredag..

Nu har jag precis hämtat Dennis på dagis. Självklart la han beslag på min mobil direkt så kan tyvärr inte visa er några bilder nu men gör de senare..

Idag har jag varit och tränat och shit vilket pass de blev, körde riktigt hårt såg ut som jag gått in i duschen med kläderna på typ. Härligt svettig med andra ord.. Men jag skriver mer om detta senare när jag har fått in bilderna så jag kan visa er.

Idag är de alltså fredag och jag är ledig otroligt skönt, kommer troligen hänga här hos syster ikväll lite segt att sitta själv en fredagskväll.. Så får se vad vi hittar på kanske käkar någon god middag. Hihi..

Imorgon ska vi baka lussebullar jag, dennis och syster.. Jag tycker inte om lussebullar men de är ju skoj att baka iaf haha. Tommy kommer i morgon någongpng under dagen.. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men, finns några filmer som går på bio nu som jag skulle vilja se iaf. Vet ju dock inte om T vill se någon av dem.

Nu ska jag ta mig en god ölkorv och slappa här i soffan..


Utsikten från min lägenhet i Karlskrona. Måste erkänna att jag saknar denna staden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0