Löpträning!

Åhh så skönt att äntligen kunna vara ute och jogga ordentligt.. Men de känns att jag haft ett låååångt upphåll från springandet, men nu är jag på g igen skönt.. Tänkte köra löpträning en gång i veckan till att börja med så inte mina ljumskar börjar strejka igen. För när jag håller till i långed så finns de inte så mycket annat att välja på än att just löpträna eller jo T har ju en del träningsgrejor så som motionscykel men ja, haha.. Så bara bra att jag vet att ljumskarna håller för lite vanlig löpning igen. För att stå på en crosstrainer är inte alls samma som att springa ute. Till exempel så är de alltid vindstilla inne på gymmet haha..

Så här jäkla snygga är jag när jag är ute och springer. ;)



Peppad innan passet ;)



Haha cp kort.. Men jag älskar denna mössan, fick den på intersport när man var inne och pröva en jacka.. "Tack Syster" ;)



Lite halv sleten. Visst är de såå snyggt med dessa stora hörlurar.. ? Men mina små har ju gått sönder. :/


Klart man kör med träningsbyxor plus shorts. :P



Nöjd efter dagens runda som slutade på 5.14km :) Tiden kan jag dock förbättra men är nöjd då det var första ordentliga rundan på lääänge...

Kommentarer
Postat av: Josse

oj oj oj det va långt:P duktig du är. tihi

2010-11-16 @ 18:54:40
URL: http://lindqvistjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0