Nya skor kanske vore bra..

Brr fy de var inte jätte mysigt att gå till wiesel och handla frukt. Dit vägen blåste de rätt i ansiktet så hemvägen var destobättre.. Så nu är fruktskålen upp fylld, självklart glömde jag köpa frysta hallon så blir ingenn smothii ikväll. Får bli en härlig fruktsallad istället..

Jag har nog kommit fram till att jag måste köpa nya skor.. :/ Mina älskade Kawasaki börjar ramla isär.. Se själva:

 



Ett litet vackert hål. ;)



Lite fina trådar och lite mera hål. :)



Jag fattar inte hur jag alltid kan slita på skorna på de här viset?! Snart kommer jag känna marken, haha..

Jo, ja två av bilderna är tagna över handfatet då de var bäst ljus där!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Herregud! Shit, du måste köpa nya skor Madde :) ;)

2010-11-09 @ 17:29:56
URL: http://charlottethoren.blogg.se/
Postat av: Charlotte

SV; Ååååååh!!

2010-11-09 @ 18:28:26
URL: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0