På väg.

Godmorgon.. Nu sitter jag på bussen ut till Torslanda för mitt möte med min Vfu handledare. Hoppas på ett bra möte och att de blir som jag vill.

Jag sitter alltså här på bussen, efter ytterliggare en dålig natt.. Vad är problemet, jag fattar inte. När jag var hemhemma så sov jag som en gris hela nätterna och länge på morgonen gick inte upp fören 11.30 och nu när jag är hemma i min lägenhet där jag alltid sovit bra, sover jag som en kratta. Kolla på klockan sista gången 2.30 sen vaknar jag liksom till en gång i timmen/varannan timme. De är verkligen skit jobbigt.. För jag vet att jag inte funkar som jag ska om jag inte får sova minst 8h varje natt.. Men idag efter skolan ska jag hem och ta en powernap för jag vet att när jag var inne i mitt powernaps stimm eller vad vi ska kalla de så sova jag bra på natten med. Även om jag sover på dagen. Något måste jag ju prova iaf för jag pallar inte att ha sömn problem!!!

Återkommer efter mitt möte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0