Utmanad av Emma!

vad kan du inte lämna huset/lägenheten utan?  Kläderna
Vem är du kär i?  Tommy!
Har du på dej strumpor just nu?  Japp
Har du varit på bio under de senaste 5 dagarna? Mm i lördags
Är du varm? Ne inte direkt.. Fryser jämnt!
Vad är det sista du druckit? Multivitamin juice
Vad har du på dej just nu? Mjukis byxor och tjock tröja
Senaste maten du åt? Soppa
Har du köpt några kläder/objekt under senaste veckan? Jopp
Vilket är ditt favoritdjur? Olga & Hd
Din drömsemester? 4veckor på böda sand med min familj, händer kanske om nått år då ;)
värsta skadan du haft? Nageltrång på min högra stortå som inte sluta fören efter en operation och ett stygn :P
Saknar du någon just nu? Ja!!
Vad är ditt hemliga vapen för att locka det motsatta könet? Säger jag de är de inte hemligt längre!
Vilka är dina planer för ikväll?  Träna, plugga och se på tvn..
Nästa resa du ska ta? Åka till långed på måndag <3
Vad vill du veta om framtiden? Hm, inget tror jag.
Bär du någon parfym? Ja idag körde jag på Hugo boss som jag fått av T
Vad lyssnar du på just nu? Trafiken
Samlar du på något? Disk och damm tyvärr
Senaste gången du blev stoppad av en polis? Oj de kommer jag inte ihåg vet att de var i billingen iaf.
Vad står det i det senaste sms:et du fick? Ok men det va en farsdag present va? Puss
Gillar du stark sås? Mm starkt ska de va!
När tog du en dusch senast? Igår efter träningen
Vad gjorde du 00.00 inatt? Nog precis somnat..


Jag utmanar:
Josefine
&
Charlotte
&
Cia


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ska jag bara klistra in detta i min blogg? :P Och svara på frågorna? Kram

2010-11-16 @ 16:07:39
URL: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0