Ibland är livet inte lätt

Hej, nu var de ett tag sedan igen..
Jag har haft några tuffa dagar de senaste.. Men nu har de äntligen löst sig och jag mår bra och är lycklig igen.. Sitter hemma i långed hos T. Han åkte precis för att hämta pizza.. Lite lördags mys måste en ju ha.. Så får de bli en film med knight and day ska vi se på..

Annars har denna dagen varit rätt seg de har kännts som söndag. Ute har de varit mörkt mest hela dagen.. Suck.. Men jag har iaf fixat min garderob här så nu är den så fint att jag nästan skulle kunna bo där haha... Gött att ha en mini walkin closeth. :) Tog mig en liten promenad hem till mor och far med var skönt att få lite frisk luft.. Men denna höst/vinter kom på tok för snabbt.. Fast de är väl bara att gilla läget..

Imorgon händer de nog inte så mycket heller, men ska iaf på bio med svärmor.. Trevligt trevligt.. :) Hämnden är de vi ska se.. Får vi se om den är nått att ha..

Känner mig som en ny männiksa efter en härlig dusch. Gött gött!!







Ha en trevlig lördagskväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0