Jag har hittat tillbaka till mig själv ;)

Då var helgen över igen då. Sitter på tåget mot Göteborg. Fast de känns rätt bra bättre än de brukar göra för på fredag åker jag och Dennis tåg till ed :) sen kommer jag vara kvar i långed lääänge :D underbart!  Helgen har iaf varit galet rolig! Fredagen bjöd på underbara vänner, bowling och lite för mkt alkohol kanske. Men ack va skoj vi/jag hade. Detta får vi absolut göra om!! Lördagen blev rätt lugn, med bl.a. Pizza ;) Älsklingen kom hem vid 15.30 typ. Så vi hade värsta mys kvällen <3 fruktsallad, film, levande ljus och massage var en del av kvällen!  Veckan som kommer är väldigt lugn. Kommer bo hos syster och Dennis mån-tor. Så ska passa Dennis en del. Men ska även se till att plugga en hel del. Sen börjar ju mitt nya tränings liv i morgon med! Hej då fetma!! Ha ha.  Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0