Va söndag nu igen..

Tjopp å hej.. Var tog denna veckan vägen.. ?!

Nu har jag precis sett mitt schema för mattekursen som startar den 4 november och slutar den 17.e januari med en salstenta.. Detta kommer bli min första salstenta. Redan nervös.. Haha.. Men schemat såg helt okey ut går högst tre dagar i veckan under hela kursen så de är nice. :) Många föreläsningar dock, nu måste man ju verkligen föja med på föreläsningarna när de är salstenta.. Jaja de kommer nog gå bra. kursen är ju matematik men för små kids upp till 6år så jätte svårt kan de ju inte vara. Och matte är ju faktsikt kul. :)

Idag är de alltsåsöndag vad händer idag tro.. Jo jag ska på bio ikväll men annars blir de nog lugnt en promenad kanske hinns med också.. Regnar ju iaf inte ute så då ska en väl lyckas komma ut..

Nu väntar jag på att underbara fru larsson ska ringa på skype.. Hon lever fortfarande livet i australien.. :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Bra att du hittade det ; ) Nu ska man bara beställa böcker också.

2010-10-24 @ 18:03:20
URL: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0