Då var de onsdag igen då..

Jag älskar att vara ledig på nonsdagar för då kan jag träna både body pump och core redan vid 11.30. De betyder att jag sedan har hela dagen ledig och kan göra de jag vill och känner för.. Som nu tex, sitter hos syster med dennis brevid mig i soffan som direkt dök på min iphone för att spela bowling.. Men han lär och tränar sig ju faktiskt på att räkna så lite pedagogiskt är de ju faktiskt när han räkna käglorna.. :)

Nu har jag den här härliga träningsvärken i ryggen efter måndagens kettelbells pass. Det är lätt mitt nya favorit pass på gymmet..
Så här ser redskapen ut som används under kettlebells för er som inte vet. :)



Imorgon ska jag göra ett friskvårds test på gymmet med en av instruktörerna. De ska blir mycket intressant att se va de slutar som..

Jag och Josefine ska ut till min vfu plats i morgon och läsa i två böcker var för barnen.. Ska bli kul att göra nått med dem söta kidsen igen.. Kommer bli en lång dag i morgon men de är de värt. Då jag och Josefine lagt upp våra studier på ett utmärkt sätt.. :D

På fredag åker jag äntligen hem till tommy igen!! Ska bli nice!!


Ska förhöra syster på nått när hon kommer hem då hon har tenta på fredag.. Åh så skoj.. :D

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mamma till Vera

Hur funkar kettlebells? Lät spännande:)

2010-09-29 @ 20:50:09
URL: http://sofiaemilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0