Fredag idag då!!

Godmorgon.  Vakna i tid idag. Fast jag ligger ju såklart kvar i sängen. Men blir snart att ta tag i dagen har en del att göra så att säga.  De blev ingen träning igår då jag hade en galen träningsvärk tillochmed i halsen ha ha. Så jag tog mig bara en långpromenad istället. Men de är väll nyttigt att vila kroppen ibland. Idag blir de nog också bara en långpromenad om jag inte kör ett litet pass på systers Wii.  Ikväll ska jag nämligen passa Dennis, var ett tag sedan hans päron kunde gå ut och käka en fredags kväll ;)  Jag väntar på mina kort, iiiii. Ska hämta ut en rulle jag lämna in i måndags. Och nej jag tar inte kort med en stenålders kamera. Men den är förhoppningsvis från min bal. De är ju bara 3årsedan ha ha. Då min morfar tog kort på mig. Så jag hoppas de är rätt rulle. Och att de finns några kort på den.  Ne nu är de frulle som väntar!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0