tjopp å heej

Ja då va de ju typ hundra år sedan jag skrev igen men nu skyller jag på att jag inte har något internet hemma... Men nu sitter jag hemma hos josefine vi har pluggat. :)

De värsta är att jag har fått värtsa blogg suget nu igen segt att inte ha något internet då.. Men får passa på att blogg när jag är här eller hemma hos syster..

Nu är vi iaf lediga tills på måndag gött fast ändå lite segt.. Jag blir kvar här hemma i gbg denna helgen iaf då T jobbar hela helgen så känns ju lite ondöigt att sitta där å glo då.. Så på fredag blir de att passa dennis och på lpördag blir de liseberg med sketongen och hans mor. :) Senare på lördagskvällen blir de att ta med syster till manâna och käka så j*vla god mat!!! Gött!! :D

Har kommit igång ordentligt med träningen igen med också gött. Pröva ett nytt pass igår Kettlebell heter de de va grymt.. Har en härlig träningsvärk i ryggen idag göttit! :)

Ne jag får väl va lite social med josefine så hörs vi..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0